تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۹۸۱۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییر در مدیریت زیرمجموعه تاپیکو و مالک ۱۰ شرکت بورسی و غیر بورسی

می متالز - با تصمیم مدیرعامل هلدینگ تاپیکو، مدیر هلدینگ سلولزی تامین اجتماعی تغییر کرد و سرپرست این زیرمجموعه و مالک ۱۰ شرکت بورسی و غیر بورسی معرفی شد.
تغییر در مدیریت زیرمجموعه تاپیکو و مالک ۱۰ شرکت بورسی و غیر بورسی

به گزارش می متالز، محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ بورسی تاپیکو علاوه بر تغییر مدیرعامل پتروشیمی غدیر، مدیرعامل هلدینگ سلولزی تامین اجتماعی را هم جابجا کرد و طی آن با برکناری محمدرضا سراج القوم از این زیرمجموعه، محمد جمشیدی را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

جمشیدی کارشناس ارشد مدیریت دولتی دارای سوابقی چون مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، مشاور معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما، رئیس مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما، مدیرکل مجموعه ورزشی بزرگ آزادی، مدیرعامل باشگاه پیکان و... است.

براساس این گزارش، هلدینگ سلولزی تامین (تاسیکو) که بهمن 93 تاسیس شده و تاپیکو مالک 100 درصدی آن است، دارای 10 شرکت از جمله دو شرکت  بورسی کاغذ سازی کاوه، کارتن ایران و شرکت های غیر بورسی چوب و کاغذ ایران (چوکا)، فیبر بابلسر، محصولات کاغذی لطیف، چوب و کاغذ مازندران، صنایع کاغذی بیستون تامین، حریر خوزستان، تخته شهید باهنر و صنایع چوب خزر کاسپین است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده