تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۳:۰۵
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۹۸۳۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران عنوان کرد:

غربالگری و گندزدایی روزانه شهرک های صنعتی استان تهران

می متالز - مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: غربالگری روزانه و گندزدایی خودروها در ورودی همه شهرک های صنعتی استان تهران اعم از دولتی و خصوصی انجام می شود.
غربالگری و گندزدایی روزانه شهرک های صنعتی استان تهران

به گزارش می متالز، صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران درباره طرح فاصله گذاری و غربالگری در صنعت در جهت مبارزه با ویروس کرونا گفت: غربالگری روزانه و گندزدایی خودروها در ورودی همه شهرک های صنعتی استان تهران اعم از دولتی و خصوصی انجام می شود. تست غربالگری در ورودی واحدهای صنعتی نیز انجام می شود.
پرنیان با اشاره به توزیع تجهیزات لازم از قبیل ماسک، ژل های بهداشتی و ضدعفونی کننده و مایع ضدعفونی کننده در واحدهای صنعتی گفت: پروتکل اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای صنعتی اجرایی می شود.
وی با اشاره به ضرورت محافظت از نیروی کار انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه گفت: در حال حاضر یک شیفت کاری در واحدهای صنعتی به دو شیفت تغییر کرده است.
پرنیان با اعلام اینکه کمترین آمار مبتلایان به کرونا مربوط به جامعه صنعتی است تصریح کرد: آمار ابتلا به کرونا در واحدهای صنعتی به شدت ناچیز و در حد انگشتان دست بوده و این نشانه رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی و نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی است.
وی در پایان گفت: کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی با رعایت پروتکل های ویژه بهداشتی مجاز به تولید هستند و در عین حال بر روند کاری و رعایت مسائل بهداشتی در این واحدها نیز نظارت می شود.

عناوین برگزیده