تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۰۵
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۹۸۵۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲ شرکت متخلف در قزوین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

می متالز - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با بررسی بازرسان سازمان، تخلف ۲ شرکت در زمینه توزیع مواد غذایی و اقلام بهداشتی و ضدعفونی در قزوین محرز شد و پرونده آنها جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.
۲ شرکت متخلف در قزوین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش می متالز، علی اکبر کبیری روز چهارشنبه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی به منظور جلوگیری از هرگونه گرانفروشی، افزایش قیمت، تخلف در عرضه و کیفیت محصولات با جدیت صورت می‎گیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا ضمن بررسی یک شرکت توزیع کننده مواد غذایی به ویژه انواع نوشیدنی در منطقه هفت سنگان، تعداد ۱۰۴ کارتن نوشیدنی ۵۰۰ سی سی در طعم‌های متفاوت با تاریخ مخدوش کشف شد و نسبت به تنظیم گزارش اقدامات لازم صورت گرفت.

کبیری گفت: پرونده این واحد پخش سراسری به ارزش ریالی ۸۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تنظیم و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

این مسوول اضافه کرد: همچنین یک شرکت پخش اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی واقع در قزوین مورد بررسی بازرسان قرار گرفت و ۱۰ کارتن ماسک فیلتردار در ۲ مدل ان ۹۵ ایرانی و وارداتی کشف گردید و جهت استفاده در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به بررسی اسناد و مدارک، تخلف گرانفروشی این شرکت محرز شد و نسبت به تنظیم گزارش به ارزش ۱۷۷ میلیون ریال اقدام گردید و پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان شد.

کبیری اضافه کرد: ۱۲۰ بازرس رسمی و افتخاری در استان نظارت بر واحدهای تولیدی و صنفی استان را برعهده دارند و خود شهروندان نیز می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۳۵ هزار واحد صنفی دارد.

عناوین برگزیده