تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۰
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۹۸۷۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صمت جویبار عنوان کرد:

پلمب 110 واحد صنفی متخلف در جویبار

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از پلمب 110 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله به کرونا خبر داد.
پلمب 110 واحد صنفی متخلف در جویبار

به گزارش می متالز، بهرام عبدالله پور در گفت‌وگویی بابیان اینکه تمام مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان جویبار را در این بخش اجرایی کردیم گفت: در مرحله اول فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی زوج و فرد واحدهای صنفی انجام شد و زودتر از سایر نقاط استان واحدهای کبابی، غذاخوری، تالارها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سطح شهرستان جویبار تعطیل شد.
 
وی با اشاره به اینکه با کمک دادستانی و نیروی انتظامی گشت‌های نظارتی در سطح شهرستان فعال شد اظهار کرد: 110 واحد صنفی که پس از چند بار تذکر مصوبات ستاد مقابله با کرونا را در شهرستان رعایت نکردند پلمپ شدند و 157 واحد صنفی دیگر تذکر کتبی دریافت کردند.
 
رئیس اداره صمت جویبار تصریح کرد: با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط این اداره در مرحله اول 47 هزار عدد ماسک و یک هزار گان بیمارستانی تولید شد.
 
عبدالله پور با اشاره به مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند در شهرستان گفت: این مرحله از 23 فروردین در شهرستان جویبار اجرایی شد که واحدهای صنفی به دودسته پرخطر و کم‌خطر تقسیم‌بندی شد و واحدهای کم‌خطر متعهد شدند که در سامانه وزارت بهداشت و درمان ثبت‌نام کنند و واحدهای پرخطر تا 30 فروردین تعطیل هستند.
 
وی افزود: در این ایام 560 مورد بازرسی انجام شد که 21 واحد متخلف شناخته و به تعزیرات معرفی شدند که ارزش ریالی این پرونده‌ها 65 میلیون ریال است.

عناوین برگزیده