تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۹۸۷۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشکیل 56 پرونده تخلف صنفی در شهرستان دهلران

می متالز - رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت : در دوماه اول سال جاری 56پرونده صنفی به ارزش 70میلیون ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.
تشکیل 56 پرونده تخلف صنفی در شهرستان دهلران

به گزارش می متالز، مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگارما گفت: مهترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی، گران فروشی بوده است.

وی اظهار داشت: در دو ماه اول سال جاری تعداد 48 گشت مشترک با دستگاه های مرتبط و1400 تعداد بازرسی توسط بازریسن این اداره واتاق اصناف صورت گرفته است.

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته است وقطعا با متخلفان با جدیت و مطابق قوانین برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: سال گذشته 380 پرونده برای واحد های صنفی متخلف تشکیل و متخلفین به بیش از 13 میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بیان داشت: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی گفت: شهروندان هرگونه کم فروشی ، نظارت بر گرانفروشی‌ها و تخلفات اصناف با سامانه 124 تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

عناوین برگزیده