تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۳
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۹۸۷۸۳
سرویس خبر : محیط زیست
در راستای پشتیبانی از کادر درمان و مدافعان سلامت:

سری دوم تجهیزات پزشکی از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران تهیه و توزیع شد

می متالز - شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی و همچنین ادامه پشتیبانی‌ های خود از کادر درمان و مدافعان سلامت استان یزد تجهیزات پزشکی مورد نیاز در این زمینه را تهیه و تحویل بیمارستان های شهدای کارگر و شهید صدوقی یزد نمود.
سری دوم تجهیزات پزشکی از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران تهیه و توزیع شد

به گزارش می متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی و همچنین ادامه پشتیبانی‌ های خود از کادر درمان و مدافعان سلامت استان یزد تجهیزات پزشکی مورد نیاز در امر مبارزه و سلامت بخشی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس را تهیه و در اختیار کادر بیمارستان های مربوطه گذاشته شد.

این تجهیزات پزشکی که شامل پمپ های پیشگیری از ترومبوز و آمبولی و دستگاه تست تنفسی اوره می‌شود تحویل بیمارستانهای شهید صدوقی و شهدای کارگر یزد گردید.

خاطر نشان میگردد؛ شرکت فولاد آلیاژی ایران در همین راستا و در مرحله اول تجهیزات مورد نیاز کادر درمان و مبارزه با ویروس کرونا را که شامل پالس اکسی مترهای دیجیتال، تشک مواج، سرنگ پمپ، ماسک N95، کپسول اکسیژن و مقادیر متنابهی محلول ضدعفونی سطوح و اکسیژن مایع می‌شد؛ در تاریخ ۶ فرودین‌ماه سال جاری تهیه و به بیمارستانهای شهید صدوقی (ره) و امام جعفر صادق (ع) اهدا نموده است.

عناوین برگزیده