تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۹۹۵۳۷

فروشگاه‌هایی برای عرضه کالاهای ایرانی در قم راه‌اندازی شود/ تأکید بر فروش‌های اینترنتی

می متالز - راه اندازی فروشگاه‌های عرضه کالاهای صد درصد ایرانی در نشست مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با هیئت رئیسه اتاق اصناف قم مورد تأکید قرار گرفت.
فروشگاه‌هایی برای عرضه کالاهای ایرانی در قم راه‌اندازی شود/ تأکید بر فروش‌های اینترنتی

به گزارش می متالز، حسن احمدلو، رئیس اتاق اصناف قم در نشست صمیمی مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با هیات رئیسه اتاق اصناف قم که امیرحسین پروان معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صمت قم و وفایی دبیر کمیسیون نظارت قم، فاطمی مجد نائب رئیس اول اتاق اصناف قم، کریمی نائب رئیس دوم اتاق اصناف قم حضور داشتند در خصوص اقدامات اتاق اصناف قم در پی شیوع ویروس کرونا گزارشی ارائه کرد.

وی همچنین در ادامه به مشکلات ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا برای صنوف اشاره و پیرامون مکاتبات اتاق اصناف با دستگاه‌های مختلف و مسئولان در این راستا توضیحاتی ارائه کرد.

امیرحسین پروان، معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صمت قم نیز در این نشست فروش اینترنتی را توسط کسبه و صنوف مورد تأکید قرار داد و گفت: فروش اینترنتی و تلفنی در شرایط کنونی یکی از ضروریات می‌باشد که فروش کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی در اولویت بوده و در مراتب بعد سایر اقلام می‌باشد که در این رابطه می‌بایست اتحادیه‌ها گزارش و اقدامات را نیز به اتاق اعلام نمایند.

راه اندازی فروشگاه‌های عرضه کالاهای صدرصد ایرانی و ارائه بسته‌های پیشنهادی متناسب با شعار سال توسط اتاق اصناف قم و اتحادیه‌ها در راستای تولید و توزیع از مواردی بود که معاون بازرگانی داخلی و توسعه تجارت سازمان صمت قم آن را مورد تأکید قرار داد.

جهش تولید در واحدهای صنفی با کمترین سرمایه امکان‌پذیر است

امید وفایی، دبیر کمیسیون نظارت قم نیز با بیان اینکه اگر تسهیلات لازم در اختیار صنوف تولیدی قرار گیرد، نقش این واحدهای در تحقق شعار سال پررنگ‌تر خواهد شد، گفت: دولت باید برای حمایت از صنوف نیز برنامه‌های تشویقی مناسبی را ارائه نماید.

وی افزود: جهش تولید در واحدهای صنفی با کمترین میزان سرمایه امکان‌پذیر است و اصناف و بازاریان به علت جایگاهی که در چرخه اقتصاد دارند، می‌توانند در تحقق شعار سال نقش مهمی ایفا کنند.

وفایی ادامه داد: تبعات ناشی از ویروس کرونا برای بسیاری از صنوف مشکلاتی را ایجاد کرده است به گونه‌ای که برخی از واحدهای صنفی بیش از یک ماه است که تعطیل هستند و ممکن است که در روزهای آینده هم نیاز باشد، این روند ادامه یابد.

منبع: بازار
عناوین برگزیده