تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۰۲۳۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با تاکید بر توسعه بخش معدن؛

ارتباط تصویری مجتمع مس سونگون ورزقان با رهبر معظم انقلاب برقرار شد

می متالز - ارتباط تصویری مجتمع معدن مس سونگون ورزقان با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کارگر برقرار شد.
ارتباط تصویری مجتمع مس سونگون ورزقان با رهبر معظم انقلاب برقرار شد

به گزارش می متالز، به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال «جهش تولید» ارتباط تصویری از مس سونگون با رهبر معظم انقلاب اسلامی برقرار شد.

در این ارتباط وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحد و پیشنهادها برای حل تحقق شعار سال مطرح شد.

مسوولان استانی و مدیران مجتمع مس سونگون در این ارتباط همچنین مشکلات خود را در خصوص مسائل صنعتی، اقتصادی و رفاهی استان مطرح کردند.

سرمایه‌ گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در مجتمع مس آذربایجان

استاندار آذربایجان‌شرقی در این ارتباط تصویری با اشاره به توصیه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه بخش معدن در ارتباط تصویری فعالان بخش تولید با معظم له، گفت: سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی در مجتمع مس آذربایجان آغاز شد.

محمدرضا پورمحمدی در این خصوص اظهار کرد: در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، گزارشی از آخرین وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها ارائه و راهکارها و پیشنهادهای خود را برای رفع مشکلات و تحقق شعار جهش تولید با رهبر انقلاب در میان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مسوولان آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این ارتباط تصویری از محل مجتمع مس سونگون حضور داشتند، اظهار کرد: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گزارشی از آخرین وضعیت توسعه و سرمایه‌گذاری در معادن کشور و بخصوص معدن مس آذربایجان را به رهبر انقلاب ارائه کرد.

تاکید رهبری بر افزایش نقش‌آفرینی بخش معدن در اقتصاد ملی

پورمحمدی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار تصویری بر اهمیت بهره‌برداری هرچه بیشتر از معادن و افزایش نقش‌آفرینی بخش معدن در اقتصاد ملی تأکید کردند و به طور قطع رهنمودهای ایشان، انگیزه فعالان این حوزه را برای تلاش بیشتر دوچندان می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و چهارصد میلیارد تومانی در مجتمع مس سونگون گفت: طرح‌های در دست اجرای معدن مس آذربایجان در بخش‌های ذوب و پالایش، با جدیت بیشتری در سال جاری ادامه خواهد یافت.

پورمحمدی اظهار کرد: امیدواریم در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده، بتوانیم شاهد فعالیت و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر معدن مس آذربایجان و معدن نفلین‌سینیت در توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی باشیم.

عناوین برگزیده