تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۰۷۱۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارآفرینان گنابادی چهار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: کارآفرینان واحدهای تولیدی و اصناف این شهرستان چهار میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال طی دو ماه گذشته به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند.
کارآفرینان گنابادی چهار میلیارد ریال به آسیب دیدگان کرونا کمک کردند

به گزارش می متالز، هادی ایزدی افزود: واحدهای تولیدی و صنفی و مجموعه اداری صنعت، معدن و تجارت گناباد این کمک ها را به صورت نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

وی ادامه داد: آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در مجموعه‌های کارگری و افراد تحت پوشش مراکز خیریه و نیکوکاری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از این اقلام حمایتی بهره‌مند شدند.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخش های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعالیت دارند که برای راه اندازی آنها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و برای دو برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

از مجموع چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان گناباد سه هزار و ۴۰۰ واحد فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

به گفته کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ظهر روز پنجشنبه هشتم خرداد ماه ۱۳۹۹،  ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۳ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در کشور به هفت هزار و ۶۲۷ تن رسید.

عناوین برگزیده