تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش قیمت عرضه میلگرد ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان در بورس کالا

می متالز - شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان برای تنظیم بازار فولاد در اقدامی داوطلبانه نرخ پایه میلگرد تولیدی خود را در عرضه‌های امروز بورس کالا کاهش دادند.
کاهش قیمت عرضه میلگرد ذوب آهن اصفهان و فولاد خراسان در بورس کالا

به گزارش می متالز، این کاهش داوطلبانه نرخ پایه توسط شرکت ذوب آهن اصفهان برای تنظیم بازار مصرف، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، کسب رضایت مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده نهایی انجام می‌شود.

فولادسازان پیش از این درخواست کنار گذاشتن قیمت‌گذاری دستوری در بازار فولاد را مطرح و اعلام کرده بودند که حاضرند به‌صورت داوطلبانه برای ایجاد ثبات در بازار فولاد اقدام کنند.

شرکت ذوب آهن اصفهان در عرضه‌های امروز (شنبه، دهم خردادماه) به‌صورت داوطلبانه نرخ پایه میلگرد تولیدی خود را کاهش داد.

شرکت ذوب آهن اصفهان طی نامه‌ای به شرکت‌های کارگزاری اعلام کرد نرخ پایه میلگرد تولیدی این شرکت را در عرضه‌های امروز بورس کالا (دهم خرداد)، از ۶۴۳۵ تومان به ازای هر کیلو به ۶۱۰۳ تومان به ازای هر کیلو کاهش می‌دهد.

مجتمع فولاد خراسان هم اعلام کرد که در عرضه‌های امروز میلگرد تولیدی این شرکت در بورس کالا، قیمت پایه عرضه را به ۶۲۷۵ تومان به ازای هر کیلو کاهش می‌دهد.

بورس کالا پیش از این قیمت پایه میلگرد تولیدی فولاد خراسان را ۶۵۳۳ تومان به ازای هر کیلو اعلام کرده بود.

مجتمع فولاد خراسان برای کاهش التهاب‌های کاذب بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت آهن‌الات، نرخ پایه عرضه میلگرد تولیدی خود را به‌صورت داوطلبانه کاهش داده است.

عناوین برگزیده