تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۰۷۳۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در دوره گذشته؛

افزایش سود هر سهم "وبوعلی" چشمگیر بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۲۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۵۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹۲۵ درصدی برخوردار است.
افزایش سود هر سهم "وبوعلی" چشمگیر بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۹۲ میلیارد ۲۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۶۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹۲۵ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۴۳۷ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

"وبوعلی" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به بهمن ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یاد شده، با افزایش ۶ هزار و ۳۰۶ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال به ۱۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با یک هزار و ۵۴۳ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۲۰۲ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۶۷ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۲ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۳۰۶ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده