تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۳۴
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۰۸۲۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حماسه ۱۵ خرداد

می متالز - پیام حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حماسه ۱۵ خرداد را در ادامه بخوانید.
پیام مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و حماسه ۱۵ خرداد

به گزارش می متالز، متن پیام به شرح زیر است:

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است
 ( رهبر معظم انقلاب)

پنجاه و هفت سال است که  نیمه خرداد ماه با نام خمینی کبیر عجین شده است؛ از نیمه خرداد ۴۲ تا کنون. این ایام از یک سو یادآور شروع نهضتی تاریخی و جهانی است، نهضتی که توانست هژمونی غرب و شرق را در دنیا بشکند و نقطه امید مستضعفان جهان شود و از طرف دیگر سالروز عروج رهبری است که نه تنها ایران که جهان نیز مانند او را به خود نخواهد دید.
اندیشه های امام خمینی در طول این سال‌ها محورهای مقاومت را در اقصی نقاط جهان شکل داده است و باعث تضعیف روز به روز مستکبران و زورگویان شده است.
این خمینی کبیر و نهضت او بود که توانست ایران را از زیر سایه شوم استکبار و حقارت نجات دهد و ملتی را که کم کم می‌رفت به ذلت پذیری از اجنبی عادت کند به خودباوری و ایمان برساند.
و اکنون ما در گروه بزرگ فولاد مبارکه ثمره اندیشه های والای این بزرگمرد را به تماشا نشسته‌ایم، ثمره خودباوری، عزت ملی، اعتماد به جوانان و از همه مهمتر توکل به خدا.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان تلاشگر و سخت کوش خود در گروه فولاد مبارکه ضمن گرامیداشت نهضت نیمه خرداد ماه ۴۲، سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب را به تمام عاشقان خمینی در سرتاسر این گیتی تسلیت عرض می‌نمایم.
نامش پایدار و یادش تا همیشه تاریخ گرامی باد.


حمیدرضا عظیمیان
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه

منبع: می متالز
عناوین برگزیده