تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۱۰۸۵۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کارکنان شرکت هپکو:

چرا مسوولان استان مرکزی پیگیر سرنوشت شرکت هپکو نمی‌شوند؟

می متالز - کارکنان هپکو در بیانیه‌ای در خصوص اظهارات اخیر مدیر عامل غیر رسمی این شرکت نوشتند: چرا مسوولان مثلا انقلابی شهر و استان مرکزی، از خود و دیگر مسوولین پیگیر سرنوشت این شرکت عظیم نمی‌شوند.
چرا مسوولان استان مرکزی پیگیر سرنوشت شرکت هپکو نمی‌شوند؟

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری دانشجو، کارکنان شرکت هپکو در پی انتشار مصاحبه ابوالفضل روغنی، مدیر عامل «غیر رسمی» شرکت هپکو در خصوص مسائل هپکو با روزنامه عطر یاس، در بیانیه‌ای نوشتند: سال هاست که کارگران هپکو شده اند، کِرم روی قلاب ماهیگیری، تا سایه نشینان روزی این شاه ماهی را از آن خود کنند!

در این بیانیه آمده است:

دیگر نه آینده شغلی برای خود داریم و نه آینده شغلی برای فرزندان شما که به امید کار در شرکت‌های بزرگ صنعتی در حال تحصیل هستند.


سال هاست که کارگران هپکو شده اند، کِرم روی قلاب ماهیگیری، تا سایه نشینان روزی این شاه ماهی را از آن خود کنند!


چرا هیچکس مطالبه نمی‌کند شخصی که تا چند سال پیش به جرم برق دزدی از ترانس مقابل کارگاهش، درگیر دادگاه و... بوده، اکنون ماه هاست که یکی از تصمیم گیران شرکت هپکو شده است و تنها با نگاه ارباب به رعیتش و یا نگاه دلالی و طمع انگیزش، امور شرکت را پیش می‌برد.


چرا مسوولین مثلا انقلابی شهر و استان، از خود و دیگر مسوولین پیگیر سرنوشت این شرکت عظیم نمی‌شوند.


البته که باز هم به قول رهبر عزیزمان و خمینی کبیر که در آستانه سالگرد عروج ایشان هستیم، هر جا مردم وسط میدان آمدند کار این انقلاب پیش رفت.


ما هم کور سوی امیدمان به شما مردم انقلابی و فهیم شهرمان است که با یک مطالبه گری عمومی و به حق، همانطور که طلاب و دانشجویان عزیز پای کارمان آمدند، به یاریمان بشتابید.


در پایان بدانید و بدانند که خسته شده ایم، ولی نا امید نشده ایم و تا آخر برای فتح خرمشهر‌های اقتصادی ایستاده ایم.

عناوین برگزیده