تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۱۲۸۰۷

قطار شهری اصفهان - مبارکه باید تا سال آینده تکمیل شود

می متالز - استاندار استان اصفهان گفت: یکی از خواسته‌ها از فرماندار جدید مبارکه این است که تا یک سال آینده قطار اصفهان به مبارکه را پایان دهند و دیگر مطالبات اصلی، مساله‌ زیست‌محیطی، آب مصرفی شهر مجلسی، مشکلات صنایع شهرستان است و در یک‌کلام به دنبال توسعه شهرستان باشند.
قطار شهری اصفهان - مبارکه باید تا سال آینده تکمیل شود

به گزارش می متالز، عباس رضایی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: لازمه‌ انسان بودن، همراهی با سختی‌ها است که مسوولان در درجه اول این موضوع قرار دارند که این روزها همه‌ آن‌ها روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند.

استاندار استان اصفهان در ادامه  افزود: با توجه به اینکه وزارت کشور یک مسوولیت اساسی را به عهده دارد و مسوولیت فرمانداران و مدیران پیشرفت هر استان و شهرستان است و نگاه مدیران باید یک نگاه توسعه‌ای باشد.

وی با اشاره به‌ تمامی موانع و مشکلاتی نظیر نظام‌های استکباری، کرونا و تحریم‌ها افزود: اداره کشور در این روزها کار آسانی نیست و کسی که بتواند فعال باشد و در عمل آن را ثابت کند، از آرامش و لذت خدایی بهره می‌برد و البته این روزها برای سایر مردم، مسوولان و ائمه‌ جمعه سخت‌ترین شرایط و آزمایش انسان بودن است و خوشا به حال افرادی که در این ماجرا سربلند باشند.

رضایی در ادامه، بیان کرد: این روزهای مسوولیت زودگذر و محدود است؛ زمان ما برای ادای دین به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم بوده و اضافه کردن به انباشت‌های مشکلات کشور خیانت است و بلکه باید برای توسعه و پیشرفت آن تلاش کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با همدلی و یاری بین مسوولان و مردم می‌توان مبارکه را توسعه داد، افزود: یقین دارم با همکاری و همدلی که بین ائمه‌ جمعه و جماعات و شورای تأمین مبارکه می‌تواند در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

استاندار استان اصفهان با اشاره به اتحاد و برادری و تلاش همه مسوولان اظهار کرد: نگاه اگر نگاه حل مسأله باشد و هوای نفس را کنار بگذاریم، خدا هم یاری خواهد کرد و امید دارم با همدلی و هماهنگی، مشکلات شهرستان حل‌وفصل شود.

رضایی در پایان، بیان کرد: یکی از خواسته‌های از فرماندار جدید مبارکه، این است که تا یک سال آینده قطار شهری اصفهان به مبارکه را پایان دهند و دیگر مطالبات اصلی، مسأله‌ زیست‌محیطی، آب مصرفی شهر مجلسی، مشکلات صنایع شهرستان است و در یک‌کلام به دنبال توسعه شهرستان باشند.

در این جلسه از تلاش‌های حمید عصارزادگان تقدیر و اصغر هدایت به عنوان فرماندار جدید شهرستان مبارکه منصوب شد.

عناوین برگزیده