تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۱۱۳۱۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در گزارش حسابرسی شده؛

سود هر سهم "کساپا" افزایشی بود

می متالز - شرکت سایپا شیشه در صورت های مالی دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ (به صورت حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۵۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره صورت های مالی حسابرسی نشده که سود هر سهم ۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۲ ریالی برخوردار است.
سود هر سهم "کساپا" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت سایپا شیشه با سرمایه ۲۳۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سایپا شیشه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۵ درصدی برخوردار است.

لازم به ذکر است در صورت مالی حسابرسی شده دوره مذکور نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۵۲ ریالی در سود هر مشاهده می‌شود. همچنین در گزارش حسابرسی نشده شرکت سایپا شیشه در دوره یاد شده، سود خالص ۶۳۴ میلیون ریال و سود هر سهم ۳ ریال ذکر شده است.

"کساپا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عناوین برگزیده