تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۱۳۷۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس فردا، یکشنبه چه می‌‌شود؟

می متالز - یک تحلیلگر بازار سرمایه عنوان کرد: بازار فردا در ابتدای وقت پرعرضه بوده و با نزدیک شدن به انتهای بازار، اوضاع تقاضا بهتر خواهد شد، اما سخت‌تر می‌تواند به اندازه امروز مثبت شود.
بورس فردا، یکشنبه چه می‌‌شود؟

به گزارش می متالز، شاخص کل طی معاملات امروز رشد ۳٫۳ درصدی را ثبت کرد و توانست به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی نزدیکتر شود و در کنار این رشد، معاملات دارا یکم نیز از امروز آغاز شد.

درخصوص روند بازار سرمایه طی معاملات فردا محمد خبری‌زاد، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: بازار فردا در ابتدای وقت پرعرضه بوده و به مرور با نزدیک شدن به انتهای بازار، اوضاع تقاضا بهتر خواهد شد، دلیل این پیش‌بینی نیز این است که چند روز اخیر بازار کاملا مثبت بوده و باید دید که فردا نیز می‌تواند این روند را ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: به نظر می‌رسد عرضه‌ها در اوایل بازار زیاد و بعد کنترل شود. آنچه که باید در نظر گرفت این است که امروز صندوق دارا یکم باز شد و بازدهی خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران کرد، احتمالا این اتفاق سبب جلب اعتماد عموم به بازار خواهد شد که در نتیجه می‌تواند پول‌های جدیدی را چه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بازار جذب کند.

این کارشناس بازار سرمایه ضمن تاکید مجدد بر پرعرضه بودن بازار فردا خاطر نشان کرد: بازار فردا را منفی نمی‌بینم اما سخت‌تر می‌تواند به اندازه امروز مثبت شود.

عناوین برگزیده