تاریخ: ۰۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۱۱۴۲۴۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی مطرح کرد:

بدهی کلان دولت به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی؛ عدم وصول مطالبات گلوی بخش عملیاتی را می‌فشارد

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بدهی کلان دولت به پیمانکاران و به تبع آن کمبود منابع مالی گلوی بخش اجرایی و عملیاتی کشور را فشرده و نمی گذارد بخش اعظمی از کارها و اقدامات رو به جلو حرکت کند.
بدهی کلان دولت به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی؛ عدم وصول مطالبات گلوی بخش عملیاتی را می‌فشارد

به گزارش می متالز، سید البرز حسینی با اشاره به افزایش مشکلات پیمانکاران پروژه های عمرانی در کشور، گفت: یکی از اولویت های کمیسیون عمران مجلس موضوع پیگیری بدهی دولت به پیمانکاران پروژه های عمرانی است، در شرایط کنونی دستگاه های اجرایی بدهی کلانی نسبت به  پیمانکاران دارند که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

سید البرز حسینی

بدهی کلان دولت به پیمانکاران گلوی بخش اجرایی و عملیاتی کشور را فشرده است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدهی کلان دولت به پیمانکاران و به تبع آن کمبود منابع مالی گلوی بخش اجرایی و عملیاتی کشور را فشرده و نمی گذارد بخش اعظمی از کار و اقدامات رو به جلو حرکت کنند.

 

ضرورت حمایت از پیمانکاران در کشور

وی بر ضرورت حمایت از پیمانکاران در کشور تأکید کرد و گفت: رفع معضل بدهی کلان دولت به پیمانکاران می تواند شتاب قابل قبولی به اجرای پروژه های عمرانی در کشور بدهد، از این رو مجلس قطعا به این مساله ورود خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت مجلس برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، مساله تأمین قیر پروژه ها است، حتما باید برای این مساله فکر اساسی شود، زیرا این موضوع روند اجرای پروژّه ها را تحت تأثیر قرار داده است.

عناوین برگزیده