تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۲
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۱۴۲۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن:

۸ معیار انتخاب و معرفی شرکت‌های برتر در روز ملی صنعت و معدن/ تجلیل از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها

می متالز - رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با معرفی ۸ معیار انتخاب شرکت‌های برتر و معرفی در روز ملی صنعت و معدن از معرفی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها با محور نوآوری در این مراسم خبر داد.
۸ معیار انتخاب و معرفی شرکت‌های برتر در روز ملی صنعت و معدن/ تجلیل از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها

نشست خبری رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن

به کمتر از ۷۲ ساعت دیگه به روزملی صنعت و معدن باقی مانده است، روزی که ضمن گرد هم آمدن مسوولان و فعالان این حوزه، وزارت صنعت از برگزیدگان این حوزه تقدیر می‌کند.

رئیس ستاد بزرگداشت روزملی صنعت و معدن در نشستی خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف، ضمن تشریح برنامه‌های مراسم پیش رو، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
با توجه با اینکه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها نقش قابل توجهی در صنایع کشور پیدا کرده‌اند، جایگاه آنها در روز ملی صنعت و معدن باید مورد توجه قرار گیرد، موضوعی که خبرنگار خبرگزاری صنایع، پاسخ آن را از رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، پیگیری کرد.

شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در روز صنعت و معدن

محمدرضا فیاض در پاسخ به این سوال، اظهار داشت: در ستاد ۴ کمیته وجود دارد که یک کمیته انتخاب منتخبین و برگزیدگان را بر عهده دارد که وظیفه این کمیته، معرفی افراد، شرکت ها و سازمان‌هایی است که در طول سال با معیارهای مختلف توانسته‌اند گام‌های اساسی و ممتاز بردارند و اقدامات آنها به عنوان یک کار ملی معرفی شود.
در حقیقت امسال از میان ۷ محور اصلی، نوآوری و معرفی کالاهای جدید تحت نام استارت‌آپ یکی از این محورها است که اهمیت بالایی دارد.

۸ معیار منتخبین روز صنعت و معدن

رئیس ستاد بزرگداشت روزملی صنعت و معدن در پایان پیرامون معیار منتخبین روزملی صنعت و معدن، اظهار داشت: در روز ملی صنعت و معدن از واحدهایی که توانسته‌اند گام‌های اساسی در بخش تولید، صادرات، اشتغال، کیفیت، رضایت مشتری، تعمیق ساخت داخل، اتکا به کارهای درون کشور و اقدامات قابل توجه در مناطق محروم بردارند، تقدیر خواهد شد.
درواقع این ۸ عنوان، معیار منتخبین روز ملی صنعت و معدن است.

عناوین برگزیده