تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۱۴۵۲۵

تخصیص 600 میلیارد تومان برای شتاب راه آهن اردبیل میانه

می متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از تخصیص 600 میلیارد تومانی برای ایجاد شتاب در اجرای پروژه راه آهن اردبیل خبرداد.
تخصیص 600 میلیارد تومان برای شتاب راه آهن اردبیل میانه

به گزارش می متالز، حجت السلام  سید کاظم موسوی ظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد مقرر شد 600 میلیارد تومان برای افزایش شتاب هر چه بیشتر اجرای پروژه راه آهن اردبیل - میانه تخصیص یابد تا این پروژه ملی که مطالبه مهم مردم استان اردبیل است تا پایان سال جاری یا حداکثر در ماه‌های اولیه سال 1400 به بهره برداری برسد.

 رییس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: این ۶۰۰میلیارد تومان از الباقی مبلغ هزارو ۷۰میلیارد تومان بودجه تعیین شده برای پروژه راه آهن اردبیل می‌باشد.

وی اضافه کرد: تمامی تلاش مجمع نمایندگان استان و استاندار و امام جمعه اردبیل اتصال راه آهن اردبیل-میانه به شمال استان است که در این راستا تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار خواهیم برد.

موسوی همچنین در ادامه با اشاره به اهمییت و جایگاه منطقه ویژه اقتصادی نمین درایجاد، احیاء و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استان به ویژه در حوزه اشتغال زایی برای جوانان منطقه، گفت:  در جلسه روز گذشته با دکترنوبخت دستورات لازم برای تخصیص ۲۰میلیارد تومان برای اجرای  پست برق منطقه ویژه اقتصادی نمین و اجرای پروژه فاضلاب شهری نمین نیز گرفته شد.

 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده