تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۱۴۶۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

ایجاد سه هزار شغل جدید با ساخت کارخانه فولاد تربت‌حیدریه

می متالز - فرماندار تربت‌حیدریه گفت: با ساخت کارخانه فولاد در بخش رخ برای سه هزار نفر بصورت مستقیم اشتغال و ۱۲هزار فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد می‌شود.
ایجاد سه هزار شغل جدید با ساخت کارخانه فولاد تربت‌حیدریه

به گزارش می متالز، علی رستمی در جلسه شورای اداری بخش رخ گفت: باتوجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های کم نظیر و خاص این بخش در آینده نزدیک با راه اندازی صنعت فولاد در این بخش شاهد فرصت‌های شغلی و توسعه کسب و کار‌های وابسته به آن خواهیم بود.

او افزود: ویژگی هایی، چون موقعیت جغرافیایی، کشاورزی پررونق و نیز صنعت فولاد از مزیت‌های منحصر به فرد این بخش است و اکنون لازم است زیرساخت‌های لازم جهت توسعه‌ی همه جانبه این منطقه فراهم شد.

فرماندار تربت‌حیدریه با بیان اینکه راه اندازی صنعت فولاد در این بخش فرصت‌های اشتغالزایی بسیاری را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: اشتغال ۳هزار نفر بصورت مستقیم و ۱۲هزار فرصت شغلی غیر مستقیم در این صنعت طبیعتا نیازمند امکانات زیربنایی چون، سایت سیمان، شهرک‌های اسکان نیرو، شرکت‌های حمل و نقل و دیگر زیرساخت‌های مرتبط است که باید از اکنون فراهم شود.

رستمی بیان کرد: با توجه به حجم عواید حاصل از صنعت کشاورزی و گردش مالی بالای تولیدات کشاورزی در این منطقه زیبنده است مالکان درآمد حاصل از کشاورزی را جهت حمایت از مردم منطقه در این بخش سرمایه گذاری کنند و از کارفرمایان درخواست دارم با معرفی و عضویت کارگران خود به صندوق بیمه کشاورزی، این عزیزان را از مزایای این بیمه بهره‌مند کنند.

عناوین برگزیده