تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۱
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۱۵۰۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور 715 فقره جواز تاسیس طی سه ماهه نخست سال ۹۹ در خراسان رضوی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماهه نخست سال99، ۷۱۵ فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری 35هزار و 705 میلیارد ریال و اشتغال ۱۵هزار و ۴۳۴ نفر در این استان صادر شده است.
صدور 715 فقره جواز تاسیس طی سه ماهه نخست سال ۹۹ در خراسان رضوی

به گزارش می متالز، محمدرضا مس فروش با بیان این مطلب، افزود: طرح های صنعتی صادره استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ سرمایه 81 درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه گذاری در طرح های استان خراسان رضوی، مربوط به بخش محصولات فلزی فابریکی بوده که 5641 میلیارد ریال (15.7 درصد) از کل سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است. بیشترین اشتغال نیز در بخش مواد و محصولات شیمیایی بوده است که با 2382 نفر، (15.4 درصد) از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

مس فروش اضافه کرد: در مجوزهای صادره طی سه ماهه نخست سال 99، 10 درصد تعداد طرح ها، 5 درصد سرمایه گذاری کل کشور و 10 درصد اشتغال طرح های صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در استان خراسان رضوی 4604 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 477 هزار میلیارد ریال و اشتغال 134245 نفر، فعال می باشد.

عناوین برگزیده