تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۱۵۲۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مطرح کرد

نمایش توانمندی گل‌گهر از سنگ‌ آهن تا فولاد

می متالز - تداوم رشد سهام، سرمایه‌گذاری‌ها و تکمیل زنجیره ارزش گل‌گهر، نشان داده که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سهامی بنیادی با توان سودسازی بالا دارد.
نمایش توانمندی گل‌گهر از سنگ‌ آهن تا فولاد

به گزارش می متالز، در این بین نگهداری و سهامداری گل‌گهر در بلندمدت می‌تواند آینده سودآوری را برای سرمایه‌گذاران رقم بزند.
این شرکت معدنی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کنسانتره و گندله سنگ آهن ایران، بخش عمده‌ای از رشد خود را در ماه‌های پایانی سال قبل رقم زد و توانست روند رشد را برخلاف ماه‌های نخستین سال ۹۸ جهشی کند؛ بنابراین گل‌گهر باتوجه به ظرفیت‌ها و جذابیت‌هایی که دارد در ماه‌های پایانی سال ۹۸ با اقبال خوب سهامداران روبه‌رو شد. امروز نیز شاهد بازدهی بیش از ۱۰۰ درصدی سهام آن در مقطع کنونی هستیم.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اظهار کرد: خوشبختانه منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر امروزه توانسته زنجیره‌ای از توانمندی حوزه سنگ آهن تا فولاد را در خود شکل دهد و به معرض نمایش بگذارد. این منطقه نه‌تنها به قلب تپنده تولید و تامین خوراک صنایع فولاد کشور تبدیل شده که در حوزه‌های دانش فنی و توجه به ساخت داخل نیز به‌طور برجسته‌ای عمل کرده است.

جمشید ملارحمان اظهار کرد: چنین نتایجی با حضور سرمایه‌های انسانی به‌عنوان پشتوانه اصلی شرکت که در سراسر منطقه گل‌گهر حضوری فعال دارند، محقق شده است. روز صنعت و معدن، بهترین فرصت برای بیان سپاس از مجموعه‌ای است که تولید و توسعه را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و در سال جهش تولید، بر آن تاکید می‌کنند.
ملارحمان با اشاره به اهمیت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیان کرد: این شرکت اهداف متعالی در چشم‌انداز ۱۴۰۴ و ۲۰۳۰ برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین قطب تولید در زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصولات نهایی فولاد دارد. ما به‌طور ویژه و با برنامه‌ریزی دقیق و موثر در تلاش برای عملی ساختن اهداف خود هستیم.


ملارحمان تاکید کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه شرکت‌های هم‌گروه منطقه گل‌گهر با تلاش تمامی ارکان مدیریتی، کارشناسی و کارگری توانسته علاوه بر حوزه تولید، رشد سود و سرمایه‌گذاری را در سال گذشته به‌خوبی کسب کند. او با اشاره به اهداف شرکت در امسال و همسو با شعار جهش تولید بیان کرد: امسال در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید بر مسئله جهش تولید، با تمام توان و تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، اهداف متعالی خود را با راه‌اندازی و افتتاح ۱۴ طرح عظیم ملی با مجموع سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم حدود ۴۴۰۰ نفر و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم حدود ۶۵۰۰ نفر پیگیری می‌کنیم. در این راستا هدف نهایی زمینه‌سازی برای جهش تولید در زنجیره فولاد کشور است.


مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر روز صنعت و معدن را فرصت مغتنمی برای تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور دانست. او بیان کرد: این روز برای آن است که بتوانیم نقش کلیدی دو حوزه صنعت و معدن در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور را یادآور شویم و با تلاش‌های تحسین‌برانگیز غیورمردان پولادین، چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش رویم. ملارحمان تاکید کرد: این روز را نقطه امیدبخشی برای جهاد روزافزون برای پیشرفت و توسعه ایران می‌دانم.

 

تقدیر از حضور پررنگ در نمایشگاه

چندی پیش نیز ملارحمان در جریان بازدید از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته استان کرمان با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از زحمات و تلاش‌های همکاران شرکت برای حضور پررنگ و تاثیرگذار در این نمایشگاه تقدیر کرد.
همزمان با چهارمین و آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته استان کرمان، ملارحمان، به بازدید از قسمت‌های مختلف این نمایشگاه پرداخت.
در این نمایشگاه که از اول تا ۴ تیر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان برگزار شد، شرکت‌های مختلف معدنی و صنایع معدنی و صنایع وابسته به آن از جمله شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، آخرین دستاوردهای اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه‌گذاری و ماشین‌آلات خود را به نمایش گذاشته‌اند و زمینه‌های همکاری با دیگر شرکت‌ها را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند.

منبع: صمت
عناوین برگزیده