تاریخ: ۱۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۶
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۱۵۴۶۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رکورد "فزرین" در فروش کنسانتره روی

می متالز - شرکت زرین معدن آسیا با نماد "فزرین" گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به 31 خرداد را منتشر کرد .
رکورد "فزرین" در فروش کنسانتره روی

به گزارش می متالز، میزان فروش ماهیانه شرکت زرین معدن آسیا در خرداد ماه امسال ۱۲۳,۴۱۶ میلیون ریال بوده است و از سوی دیگر میزان فروش این شرکت از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای اردیبهشت 99، رقمی بالع بر 168682 میلیون ریال بوده است.

بر اساس این گزارش، تعداد تولید کنسانتره سرب از ابتدای سال مالی 99 تا انتهای اردیبهشت 155 تن و تعداد فروش نیز 39 تن بوده و درآمد حاصل از فروش آن 4409 میلیون ریال شده است؛ اما  در مدت یک ماه خرداد این رقم با رشد همراه شده است به این شکل که تعداد تولید این محصول 202تن و تعداد فروش نیز 176 تن بوده و میزان درآمد حاصل از فروش 35116 میلیون ریال شده است

بیشترین فروش تولیدات شرکت زرین معدن آسیا در خرداد ماه امسال، کنسانتره روی بوده و تعداد تولید این محصول 5201تن و تعداد فروش نیز 3550تن بوده و در نهایت مبلغ حاصل از فروش این محصول 85491میلیون ریال شده است. همچنین کمترین میزان فروش تولیدات این شرکت در خرداد ماه، کانه آرایی بوده است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد ماه 99 در مجموع مبلغ  ۲۹۲,۰۹۸ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال 98 که میزان رقم حاصل از فروش 28850 میلیون ریال بوده با رشد 1درصدی همراه شده است. همچنین شرکت زرین معدن آسیا در مدت 3 ماهه نخست امسال صادراتی انجام نداده و تنها فروش داخلی داشته است.

گفتنی است شرکت زرین معدن آسیا (سهامی عام)در سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره سرب و روی در خاورمیانه آغاز به کار کرد و این شرکت تنها شرکت فرآوری کشور است که موفق به تولید کنسانتره روی پرعیار از خاک‌های کم عیار و باطله معدن انگوران به روش فلوتاسیون روی اکسیده شده و چهار محصول روی اکسیده، روی سولفوره، سرب اکسیده ، سرب سولفوره را تولید می‌کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده