تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۶
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۱۵۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی خبر داد:

طاهری نماینده کمیسیون صنایع و معادن در کمیسیون اصل ۹۰ شد

می متالز - سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع، مهدی طاهری را به عنوان نماینده خود در کمیسیون اصل ۹۰ تعیین کردند.
طاهری نماینده کمیسیون صنایع و معادن در کمیسیون اصل ۹۰ شد

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در تشریح نشست امروز(سه شنبه17 تیر) کمیسیون متبوعش گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست امروز خود نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل نود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مشخص کردند که بر اساس اکثریت آراء، مهدی طاهری به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل 90 مجلس انتخاب شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرهاد طهماسبی و الهویردی دهقانی به عنوان نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در شورای عالی معادن تعیین و برای انتخاب یک نفر از بین آنها، به صحن معرفی خواهند شد، همچنین روح اله عباسپور و روح اله ایزدخواه برای عضویت در شورای رقابت، به صحن معرفی می شوند.

فیروزی اضافه کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن به عنوان عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صحن معرفی می شود، همچنین براساس رای اعضای کمیسیون صنایع و معادن علی اکبر کریمی و عبدالناصر درخشان برای عضویت در شورای عالی صنایع دریایی انتخاب و به صحن معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: سید جواد حسینی کیا و فرهاد طهماسبی توسط کمیسیون صنایع ومعادن به منظور عضویت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انتخاب شده و به صحن معرفی خواهند شد. همچنین مهدی عسگری و روح الله درخشان توسط کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، انتخاب شدند.

فیروزی گفت: براساس رای اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس یوسف داودی، روح الله ایزدخواه، حجت الله فیروزی و معصومه پاشایی بهرام برای عضویت در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند و به صحن علنی معرفی خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین اظهار کرد: مهدی طاهری و معصومه پاشایی بهرام به منظور عضویت در شورای اجرای فناوری اطلاعات انتخاب شدند که یکی از این دونفر، در صحن علنی برای عضویت در شورای مذکور تعیین می شود.

عناوین برگزیده