تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۶
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۱۸۲۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره برداری از ۵ هزار کیلومتر پروژه را‌هسازی تا پایان دولت / هماهنگی با مجلس برای تأمین منابع پروژه های زیربنایی

می متالز - وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعا در صورت تأمین منابع اعتباری، حدود ۵ هزار کیلومتر از پروژه را‌هسازی تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.
بهره برداری از ۵ هزار کیلومتر پروژه را‌هسازی تا پایان دولت / هماهنگی با مجلس برای تأمین منابع پروژه های زیربنایی

محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش می متالز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست امروز صبح کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مسائل مرتبط با اجرای پروژه ها در حوزه آزادراهی و بزرگراهی مورد بررسی قرار گرفت، حال با توجه به شرایط بودجه، اگر منابع تأمین شود تا پایان دولت حدود 5 هزار کیلومتر از مجموعه پروژه را به بهره برداری خواهد رسید.

اسلامی افزود: یکی دیگر از مسائل موضوع بازآفرینی شهری بود، در نشست امروز این موضوع مطرح شد که با تمهیدات لازم نوسازی بافت فرسوده را در سال جاری تحرک بیشتری دهیم، از این رو امیدواریم با سرعت بیشتری ساماندهی مناطق حاشیه ای را دنبال کنیم.

وی گفت: یکی از مسائل مهم اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که در این رابطه نمایندگان مجلس نیز طرحی را تدوین کرده اند، از این رو با اجرای این طرح و تولید مسکن امیدواریم که بخشی از التهابات و حباب بازار کاهش یابد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از طرف دیگر یکی از مسائل مورد بحث در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس این بود که در لایحه بودجه 1400 برای اجرای پروژه های زیربنایی فکر جدی کنیم، زیرا عقب ماندگی بسیاری وجود دارد و قطعا باید برای توسعه این پروژه ها به ویژه در مناطق روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

عناوین برگزیده