تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۱۱۹۱۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی تیر ماه صورت گرفت؛

افزایش ۲۰۰ هزار میلیاردی ارزش بازار "تاصیکو"

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۱۹۹ هزار و ۹۱۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال به ۶۲۱ هزار و ۹۷۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال رسید.
افزایش ۲۰۰ هزار میلیاردی ارزش بازار "تاصیکو"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹ هزار و ۶۰۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۲۲ هزار و ۵۴ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۷۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال به ۳۰ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین نیز با افزایش ۱۹۹ هزار و ۹۱۹ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال معادل ۶۲۱ هزار و ۹۷۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"تاصیکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده