تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۲۰۶۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صنعت:

عمل به مسوولیت اجتماعی وظیفه قانونی صنایع و معادن است

می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: مسوولیت‌های اجتماعی معادن و صنایع معدنی به صورت قانونی در برنامه ششم توسعه گنجانده شده و این واحدها باید به عنوان وظیفه قانونی خود به آن عمل کنند.
عمل به مسوولیت اجتماعی وظیفه قانونی صنایع و معادن است

به گزارش می متالز، داریوش اسماعیلی عصر سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل دفتر وی افزود: تعداد ۷۶۰روستای استان کرمان با تانکر آبرسانی می شود، در حالی که مجموعه های بزرگ گل‌گهر و مس سرچشمه را در این استان داریم و این مشکلات زیبنده استان ثروتمند کرمان نیست.

وی اظهار داشت: این شرکت‌ها بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان هزینه می‌کنند و باید به مسوولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم این استان برسند. 

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری جهش تولید امسال عزمی جدی داشته و اتفاقات عملی را برای تحقق جهش تولید برنامه‌ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: استان زرخیز کرمان، ظرفیت‌های معدنی بیش از وضعیت کنونی دارد و ما حداکثر ۱۵۰ متر اکتشافات معدنی انجام دادیم.

 اسماعیلی با تاکید بر اینکه دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارد گفت: برای نجات کشور بهترین جایگزین در شرایط فعلی بخش معدن و صنایع معدنی است.

استاندار کرمان نیز در این دیدار گفت: ۳۱ خردادماه سال جاری نشستی در تهران داشتیم و مسائل صنعت و معدن استان کرمان در این نشست بررسی شد.

محمدجواد فدایی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که معاونان وزارت صمت با سفر به استان کرمان، مشکلات و مسائل صنایع و معادن را بررسی کنند که این امر امروز محقق شد.

عناوین برگزیده