تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۴۰۵
کد خبر: ۱۲۱۹۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک مدیرعامل بورس تهران به مناسبت روز خبرنگار

می متالز - مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت
پیام تبریک مدیرعامل بورس تهران به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بورس تهران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش می متالز، در متن پیام تبریک روز خبرنگار علی صحرائی، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران آمده است:

جان نباشد جز خبر در آزمون       هرکه را افزون خبر جانش فزون

با نام خدای متعال و درود و شاد باش به‌مناسبت تقارن میمون فرا رسیدن عید سعیدغدیرخم با روز خبرنگار، بر همه خبرنگاران عزیز کشورم، باید اذعان داشت که خبرنگاری، حرفه ای سخت، پرمخاطره و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است. در این سال که بازار سرمایه کشور با استقبال گسترده عموم جامعه روبرو شده است، خبرنگاران حوزه بازار سرمایه می توانند نقشی سترگ و خطیر در اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات شفاف و صحیح به سرمایه گذاران تازه وارد و فعالان بازار سرمایه ایفا کنند.

در سال جهش تولید نقش خبرنگاران حوزه بازار سرمایه در افزایش آگاهی و دانش مالی جامعه از طریق انتشار و بیان حقایق و تفکیک اخبار واقعی و مستند بسیار مهم، حیاتی و ضروری به نظر می رسد.

در این روزها که اقصی نقاط ایران اسلامی با مشکلات ناشی از شیوع کرونا مواجه شده است، رسالت روشنگری و آگاهی رسانی خبرنگاران و روزنامه نگاران به خصوص در حوزه اقتصاد و بازار سرمایه مضاعف و دوچندان شده است.

برای اهالی بازار سرمایه آشکار است که نقش خبرنگاران این حوزه در ارتقای بازار سرمایه در اقتصاد ملی بی بدیل است و همواره خبرنگاران پرتلاش و صادق بازار سرمایه بازوی توانمند مدیران ارکان بازار سرمایه در توسعه و عمق بخشی به بازار بوده‌اند.

امیدوارم خبرنگاران و دبیران سرویس حوزه بازار سرمایه با تلاشی مضاعف همچون گذشته در معرفی بورس تهران در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین المللی به سرمایه گذاران خارجی و ترغیب آحاد جامعه به ارتقای دانش مالی، همچون گذشته تلاش کنند.

در خاتمه لازم می‌دانم ضمن تبریک هفدهم مردادماه و روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی، خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاس خبرنگاران، مدیران مسوول و مدیران عامل رسانه ها، از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه در انتشار به موقع و منصفانه رویدادها و اخبار بورس تهران قدردانی نمایم.

عناوین برگزیده