تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۲۲۶۲۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی مطرح کرد:

حضور رئیس بنیاد مستضعفان در نشست کمیسیون عمران/استفاده از ظرفیت بنیاد برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۹۰ درصد

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد که این کمیسیون، پروژه های بالاتر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان را شناسایی کند تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد.
حضور رئیس بنیاد مستضعفان در نشست کمیسیون عمران/استفاده از ظرفیت بنیاد برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۹۰ درصد

به گزارش می متالز، سید البرز حسینی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: این نشست با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، در ابتدای جلسه فتاح گزارشی از محورهای فعالیت بنیاد ارائه کرد و پس از آن، اعضای کمیسیون عمران مطالبی را درباره عملکرد و برنامه های این نهاد مطرح کردند.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست، مساله نقش بنیاد مستضعفان و شرکت های زیرمجموعه آن در توسعه زیرساخت استان ها و محرومیت زدایی مورد بررسی قرار گرفت، قطعا بحث رفع محرومیت جزء ظرفیت های اصلی بنیاد محسوب می شود که می توان در این راستا برنامه ریزی کلانی صورت داد.

وی گفت: در نشست امروز مقرر شد که کمیسیون عمران مجلس، پروژه های بالاتر از 90 درصد پیشرفت فیزیکی و در مجموع 20 هزار میلیارد تومان را شناسایی کند تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد.

عناوین برگزیده