تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۴
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۲۳۴۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آمادگی بخش خصوصی گلستان برای تاسیس بازارچه 4 هکتاری صنایع‌دستی

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از آمادگی بخش خصوصی گلستان برای تاسیس بازارچه 4 هکتاری صنایع‌دستی در این استان خبر داد.
آمادگی بخش خصوصی گلستان برای تاسیس بازارچه 4 هکتاری صنایع‌دستی

به گزارش می متالز، اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی‌محمد چوپانی اظهار کرد: آمادگی داریم با نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در یکی از بهترین نقاط شهر گرگان و یا محور اصلی تردد جاده‌ای بازارچه چهار هکتاری فروش محصولات صنایع‌دستی با سایر خدمات رفاهی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: آمادگی داریم با نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در یکی از بهترین نقاط شهر گرگان و یا محور اصلی تردد جاده‌ای بازارچه چهار هکتاری فروش محصولات صنایع‌دستی با سایر خدمات رفاهی مورد نیاز مسافران و گردشگران با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صورت در اختیار قرار دادن زمین و زیرساخت‌های اولیه ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات صنایع‌دستی اقدامی بسیار مثبت و ارزشمند در راستای حمایت از صنایع کوچک است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: متاسفانه مسوولان شهری جانمایی درست و خوبی در خصوص ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات صنایع کوچک و صنایع‌دستی ندارند.

چوپانی خاطرنشان کرد: صنایع‌دستی از حوزه‌هایی است که با صرف کمترین هزینه می‌توان ایجاد شغل پایدار داشت و همچنین حوزه صنایع‌دستی می‌تواند به‌عنوان یکی از اقدامات شاخص جهش تولید دستگاه‌های اجرایی مطرح شود.

عناوین برگزیده