تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۸
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۲۳۵۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بورس تهران:

تغییر زمان معاملات دو نوبته صنایع از دو روز دیگر اجرا می شود + جزئیات

می متالز - بورس تهران اعلام کرد: در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع به صورت موقت تغییر می کند.
تغییر زمان معاملات دو نوبته صنایع از دو روز دیگر اجرا می شود + جزئیات

به گزارش می متالز، محمود گودرزی معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت های برخی صنایع به استناد مواد 2 و 3 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع بصورت موقت از 27 مرداد تغییر می کند.

براین اساس، در جلسه معاملاتی اول، زمان پیش گشایش از ساعت 8:30 تا 8:48 و زمان انجام معاملات از 8:45 تا 11:45 و شامل همه صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم  زمان پیش گشایش از ساعت 12 تا 12:15 و زمان انجام معاملات از 12:15 تا 15:15 و مربوط به صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

کلیه صندوق های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده