تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۱۲۷۰۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارگران با تغییرات مدیریتی به زنده شدن «هپکو» امیدوار شدند

می متالز - عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: با تغییرات مدیریتی اخیر، کارگران به زنده شدن کار در شرکت هپکو امیدوار شدند، امیدواریم تیم جدید مدیریتی بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری با حمایت دولت پشت سر گذاشته و چرخ‌های تولید را به چرخش درآورد.
کارگران با تغییرات مدیریتی به زنده شدن «هپکو» امیدوار شدند

به گزارش می متالز، ابوالفضل رنجبر با اشاره به تغییرات مدیریتی در شرکت هپکو اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد تجمعات مکرر  و 15 روزه کارگران شرکت هپکو در اعتراض به تیم مدیریتی و نبود برنامه برای تولید بودیم که امروز  این تغییرات محقق شد.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته مدیرعامل هلدینگ شرکت هپکو تغییر کرد و علی محمد رفیعی که از مدیران موفق و سابق این شرکت در سال‌های 72 تا 87 بود به عنوان مدیرعامل هلدینگ معرفی شد و امروز نیز «مهدی کلاته عربی» به عنوان مدیرعامل اراک معرفی شد که امیدواریم این تغییر مدیریتی منجر به بهبود وضع شرکت و تولید شود.

عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو با بیان اینکه تامین اجتماعی نخستین قدم در انتخاب مدیرعامل را به درستی برداشت و امید است در ادامه کار نیز دغدغه راه‌اندازی هپکو را به درستی به سرانجام برساند، افزود: حقوق عقب‌افتاده پرسنل هپکو پرداخت شده و کارگران حقوق عقب‌افتاده‌ای ندارند، ضمن اینکه گفته می‌شود بخشی از معوقات سال 95 و 96 نیز پرداخت شده است.

رنجبر ادامه داد: در یک سال گذشته به دلیل عدم توانایی مدیریت قبلی هیچ تولیدی در شرکت رقم نخورد، پرسنل و کارگران شرکت یک سال به تیم مدیریتی فرصت دادند برنامه تولید ارائه دهد، اما هیچ خبری از تولید نشد، نبود برنامه برای تولید موجب شد کارگران خواهان تغییر مدیریتی شوند که امروز با تغییر مدیریتی کارگران به زنده شدن کار در شرکت هپکو امیدوار شدند، امیدواریم تیم جدید مدیریتی بتواند مشکلات را یکی پس از دیگری با حمایت دولت پشت سر گذاشته و چرخ‌های تولید را در هپکو به چرخش درآورد.

عناوین برگزیده