تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌ افزوده بهار ۹۹ امروز است

می متالز - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره بهار است، گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده فصل بهار تمدید نمی‌شود.
مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌ افزوده بهار ۹۹ امروز است

به گزارش می متالز، محمد مسیحی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی اقتصادی و با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، زمان مقرر در قوانین مالیاتی نسبت به تسلیم اظهارنامه و رسیدگی‌های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شده بود، گفت: روز شنبه (۱۵ شهریورماه) آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار ۱۳۹۹ است و این مهلت قابل تمدید نیست.

وی افزود: مودیان مالیاتی تا پایان امروز ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ مهلت دارند تا اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار خود را با مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی evat.ir به صورت الکترونیکی تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت کنند. همچنین امروز ساعات حضور کارکنان ادارات امور مالیاتی تا ساعت ۶ عصر خواهد بود.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور درباره جریمه افرادی که از ارائه اظهارنامه خودداری کنند، گفت: این افراد افزون بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

عناوین برگزیده