تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۲۹۲۷۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پرداخت چهار میلیارد ریال جایزه به تیم ایرالکو در شورای شهر اراک تصویب شد

می متالز - پرداخت چهار میلیارد ریال جایزه نقدی از محل ماده ۱۵ بودجه شهرداری به تیم فوتبال آلومینیوم اراک(ایرالکو) برای راه یافتن به لیگ برتر فوتبال عصر دوشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی این شهر تصویب شد.
پرداخت چهار میلیارد ریال جایزه به تیم ایرالکو در شورای شهر اراک تصویب شد

پرداخت چهار میلیارد ریال جایزه به تیم ایرالکو در شورای شهر اراک تصویب شد

به گزارش می متالز، طرح پرداخت چهار میلیارد ریال جایزه نقدی در صحن رسمی شورای اسلامی اراک با حضور هشت عضو از ۱۱ عضو شورا به رای‌گیری گذاشته شد که در نهایت این طرح با ۶ رای موافق تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در ابن نشست گفت: کسب عناوین قهرمانی افتخاری بزرگ برای یک  شهر و شهروندان آن  محسوب می‌شود و هر دستگاه دولتی و خصوصی باید به هر نحوی از تیم یا فرد افتخارآفرین تقدیر کند.

مرتضی سورانه افزود: پرداخت جایزه نقدی از سوی شورای اسلامی شهر اراک به بازیکنان تیم فوتبال ایرالکو مصادره موفقیت آلومینیوم اراک نیست بلکه تقدیر از بازیکنان این تیم است.

وی اضافه کرد: همانطور که اکنون تیم فوتبال تراکتورسازی شناسنامه تبریز و استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود، تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز می‌تواند در آینده نزدیک به شناسنامه و هویت مردم اراک و استان مرکزی تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک درخصوص افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس اراک نیز بیان کرد: این امر با ۲۰ درصد افزایش در شورا به رای گذاشته شد که با ۹ رای موافق به تصویب رسید.

اراک با ۶۴۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان مرکزی است.

عناوین برگزیده