تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۸
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۳۱۳۰۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی تشریح کرد:

حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران/پاسخ اسلامی به سوالات ۶ نفر از نمایندگان

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی، سوالات استانی و ملی ۶ نفر از نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت دو سوال نمایندگان برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارجاع شد.
حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران/پاسخ اسلامی به سوالات ۶ نفر از نمایندگان

به گزارش می متالز، البرز حسینی در تشریح جلسه امروز(سه شنبه 18 شهریورماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز طرح سوال 6 نفر از نمایندگان مجلس از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، محور اغلب سوال ها مربوطه مسائل استانی از جمله توسعه راه های روستایی و اجرای پروژه های راه سازی بود که وزیر راه توضیحاتی را درباره این موضوعات مطرح کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت 4 نفر از نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر راه قانع شده و دو نفر از نمایندگان از جمله رحمت الله نوروزی و جلیل رحیمی جهان آبادی از پاسخ های اسلامی قانع نشده و سوال ها را برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع دادند.

وی گفت: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین وضعیت سامانه املاک و اسکان با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و اسلامی در این جلسه توضیحات کاملی را درباره روند تشکیل این سامانه و جمع آوری اطلاعات املاک و مستغلات ارائه کرد.

عناوین برگزیده