تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۱۳۱۶۹۴
استاندار گیلان؛

دولت نگاه ویژه ای به آستارا دارد

می متالز - زارع با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ‌ای به آستارا دارد، گفت: در راستای اجرای راه آهن آستارا - رشت، دولت برنامه‌های مهمی برای اجرای این طرح دارد.
دولت نگاه ویژه ای به آستارا دارد

به گزارش می متالز، «ارسلان زارع» امروز(سه شنبه، ۱۸ شهریور) در آیین تکریم و معارفه فرماندار آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت ارزشمند برای خدمت به مردم است.

استاندار گیلان افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در راستای خدمات رسانی به آنان و حل مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین توفیقاتی که دولت به دست آورده، عمل به شعار سال بوده است.

زارع گفت: دولت تدبیر و امید تدابیر لازم را برای اجرای این شعار و سیاست‌ های کلی نظام انجام داده است.

عالی ترین نماینده دولت در گیلان استفاده مدیران استانی از مشارکت مردمی و خرد جمعی در راستای عمران و آبادانی استان را خواستار شد و افزود: دشمنان تحریم هایی را بر علیه کشور ما اعمال کرده اند که با خرد جمعی نخبگان، ایستادگی، همدلی و همراهی مردم به این تحریم ها غلبه می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ ترین عوامل پیروزی ‌های ملت ایران بر توطئه های دشمنان، تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و عملی کردن شعار جهش تولید است.

زارع با بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولید و ارتقای سطح ظرفیت آنان یکی از مهم ‌ترین برنامه ‌های دولت است، افزود: واحدهای راکد و نیمه راکد تولیدی در گیلان باید فعال شوند.

استاندار گیلان تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال در استان موفقیت‌ های خوبی داشتیم که این روند با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی به ظرفیت های ارزشمند شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری اقتصادی بندر آستارا در سطح استان و کشور مهم است.

زارع تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان آستارا باید از ظرفیت‌های مرزی، دریایی و ریلی به نحو احسن استفاده کند و جزء اولویت‌ های کاری خود در شهرستان بداند.

عالی ترین نماینده دولت در گیلان با بیان اینکه نرخ بیکاری آستارا نباید دو رقمی باشد، اظهارکرد: این مقوله نیازمند همت جدی مدیران و تلاش برای جهش تولید است.

زارع با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ‌ای به شهرستان آستارا دارد، گفت: در راستای اجرای راه آهن آستارا - رشت، دولت برنامه‌های مهمی برای اجرای این طرح دارد که طبق تصمیمات اخذ شده، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در ماه‌های آینده عملیات این پروژه را سرعت می بخشد.

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات حسن رستم زاد فرماندار قبلی، رضا جمشیدی سرپرست فرمانداری تجلیل و قدردانی و عباس صابر به عنوان فرماندار جدید آستارا معرفی شد.

عناوین برگزیده