تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۳۲۹۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس:

رویکرد تخصصی کمیسیون صنایع برای رفع موانع تولید

می متالز - فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.
رویکرد تخصصی کمیسیون صنایع برای رفع موانع تولید

به گزارش می متالز، در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های متفاوت همراه بود، طهماسبی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

فرهاد طهماسبی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: در این بازدید شرایط ایجاد اشتغال واقعی را مشاهده کردم، کروز به لحاظ کیفی و کمی مجموعه‌ای رو به توسعه است و امیدواریم در این بخش از صنعت، فاصله ایران با تکنولوژی روز دنیا به حداقل برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی به طور ویژه باید در مسیر رفع موانع تولید حرکت کند.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در پاسخ به این سوال که نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از قطعه سازان چیست، بیان کرد: در کل وظیفه مجلس یک نقش نظارتی است که باید در این مسیر ریل گذاری و سیاست گذاری مناسبی صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع نیز با نگاه کارشناسی و تخصصی سیاست گذاری صحیحی را دنبال خواهد کرد، گفت: برای تحقق جهش تولید و ایجاد اشتغال واقعی و در راستای منویات رهبر عالی قدر انقلاب همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

عناوین برگزیده