تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۱۳۴۷۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل گهرزمین:

تمام افراد اصل را بر رعایت حقوق همکاران و رعایت اخلاقیات بگذارند

می متالز - سنگ آهن گهرزمین ظهر امروز جلسه ای با حضور علی اکبر پوریانی مدیرعامل؛ دکتر خضری پور عضو هیات مدیره؛ مهندس غلامحسین رحیمیان قائم مقام، سیدشجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع و معاونین و مدیران این مجموعه در سالن کنفرانس ساختمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سنگ آهن گهرزمین برگزار شد.
تمام افراد اصل را بر رعایت حقوق همکاران و رعایت اخلاقیات بگذارند

به گزارش می متالز، در ابتدای این جلسه سیدشجاع الدین گلسرخی مدیر مجتمع گهرزمین عنوان کرد: انتظار داریم مجموعه گهرزمین با همکاری یکدیگر و توجه به دو اصل کیفیت و سرعت، اهداف شرکت را پیش ببرند که این امری بسیار مهم می باشد.
در ادامه، علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی عنوان کرد: طی روزهای اخیر، شرکت دچار تغییرات و حواشی گسترده ای بود که بحمدالله برطرف شد. در واقع، تغییرات امری الزامی در هر سازمانی است و شامل تمام سطوح شرکت می شود.
وی در ادامه به تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره شرکت پرداخت و تصریح کرد: در این تغییرات، خضری پور به جمع شرکت پیوستند که ایشان تجربه مدیریتی در بانک سپه و هیات مدیره شرکت گل گهر را در کارنامه خود دارند. فلاح نیز به هیات مدیره شرکت بازگشتند و امیدواریم با توجه به حضور این عزیزان، شاهد پیشرفت های گسترده ای در شرکت باشیم.
مدیرعامل گهرزمین خاطرنشان کرد: تصمیم ما بازگشت به شرایط قبلی است. با ایجاد تغییرات، انتظار داریم تمام افراد اصل را بر رعایت حقوق همکاران و رعایت اخلاقیات بگذارند و از هرگونه حاشیه سازی و رجزخوانی جلوگیری شود.
علی اکبر پوریانی همچنین در ادامه افزود: طی جلسات صورت گرفته با هماهنگی هیئت مدیره شرکت در روزهای اخیر، تصمیم گرفته شده است که معاونت طرح برنامه به شرکت افزوده شود.
وی در ادامه از زحمات بابک رحیمیان تقدیر و تشکر کرد و آقای مجتبی صادقیان که از مدیران بومی است بعنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین معرفی نمود.

در ادامه این جلسه دکتر خضری پور عضو هیات مدیره گهرزمین با اشاره به انسجام شرکت گهرزمین عنوان کرد: طی چند روزی که افتخار حضور در مجموعه گهرزمین را داشتم، شاهد وجود نیروهایی متخصص در شرکت بودم. همدلی، وفاق، تعامل باید محور شرکت باشد تا این شرکت به یک برند تبدیل شود.
وی در ادامه افزود: برای موفقیت سه گام لازم است: توکل بر خدا، برنامه ریزی و تلاش و در کنار توجه به این سه عنصر، نیروهای متعهد و متخصص شرکت می تواند مجموعه را به اهداف والای خود برساند. انتظار می رود پروژه های شرکت بعنوان پروژه های ملی دیده شود و اشتغال زایی بعنوان سیاست اصلی شرکت جلوه گر شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید در کنار یکدیگر، یک تیم باشیم و شرکت را به اهداف عالیه برسانیم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده