تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۳۶۳۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«فولاد» نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

می متالز - معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان از دریافت نشان عالی مدیر سال خبر داد و گفت: مدل‌های مدیریتی در بدنه این سازمان، منجر به کسب این نشان شده است.
«فولاد» نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد

فولاد» نیز نشان عالی مدیر سال را دریافت کرد - بورس امروز

به گزارش می متالز، سید مهدی نقوی در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با اعلام این خبر گفت: طبیعی است که بحث مدیریت و مدلهای مدیریتی این مجموعه با پتانسیل‌ها و توان فکری که در بدنه سازمان، مدیریت ارشد، معاونین و مدیران فولاد مبارکه وجود دارد، باعث کسب این موفقیت شده است.

وی افزود: بحث مدیریتی و جایگاه آن به طبع تأثیرگذار در خلق ارزش خواهد بود.

سیستم مدیریت مشارکتی و همه جانبه در «فولاد»

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان توضیح داد: شرکت فولاد مبارکه مزین به سیستم مدیریت مشارکتی و مدیریت همه جانبه بوده و توانسته تمامی مشکلات خود را مدیریت و راهبری کند. همچنین با همراهی تمامی بدنه سازمان در فرآیند تصمیم‌سازی توانسته ابزار مناسبی را برای مدیریت ارشد سازمان ایجاد کرده که بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند.

نقوی افزود: در سیستم مدیریت فولاد مبارکه تدوین برنامه‌های استراتژیک همواره با حضور مقام ارشد سازمان انجام شده است. در سال گذشته نیز در یک ماراتن ۲ روزه با حضور مدیرعامل و تمام مدیران شرکت استراتژی‌های سال جاری در فولاد مبارکه تدوین شد.

به گفته وی، در واقع مدیریت شرکت راسا و شخصا در فرایند تصمیم‌گیری و تدوین استراتژی فولاد مبارکه شرکت داشته و در سال ۹۹ ماموریت و چشم‌انداز فولاد مبارکه بازنگری و با مفاهیم جدید نوشته شد.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: فرآیند مدیریت فولاد مبارکه همواره پویا بوده و فولاد مبارکه در حال احداث رصدخانه استراتژیک و مدیریت است تا بتواند محیط خارج از مجموعه‌ را نظام‌مند رصد کند. از طرفی فولاد مبارکه مفهوم طرح دیجیتال و جمع‌آوری اطلاعات برای تصمیم‌گیری صحیح توسط مدیریت ارشد سازمان برنامه‌ریزی کرده و ما مطمئن هستیم که در سالهای آینده با کیفیتی بهتر فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و راهبری شرکت را ادامه خواهیم داد.

عناوین برگزیده