تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۶
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۱۴۳۵۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تهران

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران با هدف صدور شناسنامه ایمنی، بهداشت و انرژی (HSEE) با جدیت درحال اجرا می باشد.
اجرای طرح ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان تهران

به گزارش می متالز، صابر پرنیان با بیان این مطلب، افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای به بهره برداری رسیده در مرحله نخست برای ۴۰۰واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان تهران انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طرح ممیزی ایمنی و بهداشت واحدهای تولیدی در راستای برنامه‌های حمایتی وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف کمک به ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: این طرح با همکاری شرکت های مشاوره ای و دانشگاه ها در شهرکهای صنعتی استان اجرا می شود.

پرنیان افزود: کارشناسان مربوطه با حضور در واحدهای صنعتی ضمن شناسایی نقاط ضعف واحدهای تولیدی موارد پیگیرانه لازم توصیه نموده و ازسوی شرکت به صورت رسمی به آن‌ها اعلام و برای رفع مشکلات، دوره‌های آموزشی رایگان برای واحدهای مذکور برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی و برگزاری دوره‌های آموزشی بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و برای واحدهای صنعتی کاملا رایگان است.

عناوین برگزیده