تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۱۴۴۶۳۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
همزمان با هفته بسیج و در مراسم تجدید میثاق با شهدا در جوار مزار شهید سلیمانی صورت گرفت:

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، از روحیه جهادی و بسیجی مدیریت و کارکنان مس باهنر در حضور فرماندار و مدیرکل دادگستری استان کرمان

می متالز - در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی و با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیرکل دادگستری استان کرمان و با حضور مدیرعامل و اعضای بسیج شرکت مس باهنر صورت گرفت، امام جمعه کرمان ضمن تشکر از حضور معنا دار بسیجیان این مجموعه‌ صنعتی در مراسم تجدید میثاق با شهیدان گفت: این هفته را به تمامی عزیزان بسیجی بویژه کارگران بسیجی مس باهنر تبریک گفته و بار دیگر با شهیدان سرافراز و امام شهیدان عهد می بندیم که با اقتدا به آنها در مسیر تحقق احکام اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی با وحدت کلمه حرکت کنیم.
تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، از روحیه جهادی و بسیجی مدیریت و کارکنان مس باهنر در حضور فرماندار و مدیرکل دادگستری استان کرمان

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مس شهید باهنر، وی آنگاه با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی نسبت به شهادت بی‌قرار بود و در این راه چندان مجاهدت کرد تا نهایتا به آرزوی دیرینه خویش رسید و به فیض عظیم شهادت که دائم برای رسیدن به آن دعا می کرد، نائل شد.

امام جمعه کرمان سپس به تغییرات بوجود آمده در مس باهنر اشاره و افزود: بحمدلله با حضور مدیری جهادی، متعصب و پر تلاش در این شرکت شاهد رونق بیش از پیش تولید در این مجموعه‌ صنعتی هستیم. وی از توجه ویژه مدیریت مجموعه مس باهنر به مسایل فرهنگی نیز تشکر کرد و افزود: به تمامی کارگران شرکت مس شهید باهنر که با روحیه جهادی برای پیشرفت و رونق تولید در این مجموعه مشغول کار هستند، خداقوت می گویم.


گفتنی است در ادامه مراسم مدیرعامل مس باهنر ضمن تشکر از حضور امام جمعه، موحد مدیرکل دادگستری و بابایی فرماندار استان کرمان در جمع بسیجیان این شرکت خاطر نشان کرد: هرچه از عمر شجره‌ طیبه بسیج می‌گذرد، اهمیت فرمان حضرت امام (رضوان الله علیه) مبنی بر تشکیل این نهاد مردمی و الهی بیش از پیش آشکار می‌شود.


وی افزود: در ۴۰ سال گذشته در سایه تفکر بسیج از همه تهدیدهای خطرناک دشمن نه‌تنها عبور کردیم بلکه بسیاری از آن‌ها را به فرصت تبدیل کردیم.


«مجید ضیائی» براستفاده از ظرفیت‌های بزرگ بسیج در بخش‌های مختلف کشور، از جمله در عرصه کار و تولید تاکید کرد و افزود: جنگ فعلی جنگ اقتصادی و فرهنگی است،  می‌طلبد ما نیز همچون تمامی شهدا که از جان‌مایه گذاشتند، با تلاش و کوشش و همدلی از جان‌ مایه بگذاریم و در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب قدم برداریم و مایه سرافرازی مملکت شویم.


مدیرعامل مس باهنر با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به حضور بر مزار این شهید عزیز بیان داشت: شهید سلیمانی از جمله افرادی بود که می توان او را بعنوان یک بسیجی کامل و نمونه، الگو قرار داد.


وی شاخصه مهم شهید سلیمانی را داشتن روحیه جهادی و حضور میدانی و موثر در صحنه دانست و افزود این شهید عزیز هیچگاه خود را در چارچوب دفتر فرماندهی و مدیریت از راه دور محدود نکرد و همین ویژگی نیز موجب موفقیت های فراوان ایشان در عرصه های پُر مخاطره‌ مبارزه با دشمنان در سال های دفاع مقدس و پس از آن در جبهه‌های مختلف از جمله نبرد با داعش شد.


گفتنی است در این آیین، مدیران و کارگران بسیجی مس باهنر، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده