تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۴۵۵۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

لطمه حقوقی‌ها به بازار با نوسانگیری روزانه

می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: رنج منفی به دلیل نوسان گیری بزرگان بازار و حقوقی هاست که موجب شده بازار به این وضعیت دچار شود.
لطمه حقوقی‌ها به بازار با نوسانگیری روزانه

لطمه حقوقی‌ها به بازار با نوسانگیری روزانه

به گزارش می متالز، قاسم صادقی اظهار کرد: رنج بازار در حال حاضر نوسانی شده و رنج مثبت و منفی در کل بازار اتفاق می‌افتد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بخشی از این رنج منفی به دلیل نوسان گیری بزرگان بازار و حقوقی هاست که موجب شده بازار به این وضعیت دچار شود.

وی با بیان اینکه کلیت بازار مثبت است، گفت: ورود نقدینگی‌هایی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده روند مثبتی دارد و می‌توان امیدوار بود که ادامه روند بازار صعودی خواهد بود.

صادقی بیان کرد: زمانی که حجم زیاد در سهم‌های مختلف صورت می‌گیرد می‌تواند یک روند خوبی را بسازد و در حال حاضر پول‌هایی که در سایر بازاره‌ها بودند در حال ورود به بازار سرمایه هستند و این خبر خوبی است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر میانگین شاخص یک میلیون و ۳۳۰ هزار واحد است و اگر اتفاق خاصی نیفتد و حقوقی‌ها شیطنت نکنند از این محدوده پایین‌تر نخواهد آمد و با نقدینگی زیادی که به سهام‌های کوچک وارد شده، روند شاخص هموزن مثبت‌تر از شاخص کل خواهد بود.

وی با بیان اینکه لیدر‌ها در مثبت و منفی بازار اثرگذار هستند، خاطرنشان کرد: لیدری بازار فرهنگ غلطی است که در ذهن سهامداران نقش بسته، اما در حال حرکت به سمتی هستیم که سهامداران به این موضوع خواهند رسید که تعادل بازار بدون لیدر نیز ممکن است.

صادقی تاکید کرد: لیدری بازار در هفته آینده می‌تواند به سمت گروه‌های معدنی و پتروشیمی که مدت‌ها است لیدری بازار را ندارند حرکت کند و ظرفیت این موضوع را دارند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده