تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۴۶۵۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی در هرمزگان

می متالز - جعفری با اشاره به کشف ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان گفت: در خرداد ماه سال جاری این سیمان ها به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آنها (سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسوولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.
کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی در هرمزگان

به گزارش می متالز، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک  ودر معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدیدکردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار ۳هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادرو با توجه به انقضاء تاریخ آنها (سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسوولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند.

جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد:  ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

عناوین برگزیده