تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۵۲
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۲۷۲۹۰
سرویس خبر : زمین شناسی

توجه و تسریع در مطالعات زمین‎شناختی در راستای نیازهای استان فارس

می‌متالز - در دیدار مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه جنوب با معاون هماهنگی، برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس دوطرف نسبت به توسعه همکاری و هماهنگی در مطالعات زمین‌شناسی و اکتشافی، آبهای کارستی، مخاطرات زمین‌شناختی و لزوم تکمیل نقشه راه علوم زمین و معدن تاکید کردند.
توجه و تسریع در مطالعات زمین‎شناختی در راستای نیازهای استان فارس

به گزارش می‌متالز، در این دیدار مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی منطقه جنوب (شیراز) با معاون هماهنگی، برنامه‌ریزی و بودجه استان فارس، دکتر طهمورث یوسفی ضمن تشریح وضعیت پیشرفت پروژه‌های مرکز شیراز در سال جاری خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر استان در زمینه مطالعات زمین‌شناسی و اکتشافی، مطالعات آبهای کارستی، مطالعات مخاطرات زمین‌شناختی و لزوم تکمیل نقشه راه علوم زمین و معدن شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس نیز ضمن تشریح خصوصیات بودجه سال 1398 و تمرکز بر استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و ‌طرح‌های استانی ویژه، توجه به نیازهای استان توسط دستگاه‌های اجرائی را ضروری دانست.

مهندس سلحشوری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خشک و نیمه‌خشک استان فارس، تغییرات اقلیمی و مشکلات موجود در زمینه منابع آب، سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان از  مطالعات آبهای کارستی و مخاطرات زمین‌شناختی توسط مرکز زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی حمایت و پشتیبانی موثر خواهد کرد.

عناوین برگزیده