تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۱۰۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
استاندار زنجان:

مسئله پسماندهای سرب و روی سال آینده باید تعیین تکلیف شود

می متالز - استاندار زنجان خواستار تعیین تکلیف مشکل پسماندهای سرب و روی در سال آینده شد.
مسئله پسماندهای سرب و روی سال آینده باید تعیین تکلیف شود

به گزارش می متالز، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه سال آینده نباید خبری از پسماندهای سرب و روی بوده و این موضوع مهم باید تعیین تکلیف شود، افزود: باید این تعیین تکلیف به گونه‌ای باشد که سود ناشی از آن به مردم استان برسد.

وی با تاکید بر اینکه با این تفاصیل تعیین تکلیف پسماند سرب و روی از مهم‌ترین اقدامات سال آینده خواهد بود، ادامه داد: در برهه کنونی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی که باید به آن اهتمام داشته باشیم، موضوع ایجاد امید و نشاط اجتماعی در بین عموم مردم است که نباید از آن غافل شد.

استاندار زنجان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، آن‌ها را از انجام مصاحبه‌های چالش‌برانگیز منع کرد و با یادآوری اینکه برنامه‌های هر دستگاه باید از طریق سایت دستگاه و رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود، تصریح کرد: بی‌تردید تصمیمات راهبردی و نقشه راه ترسیم شده برای توسعه استان پشت درهای بسته اتخاذ نمی‌شود و صاحب‌نظران، مدیران و صاحبان صنوف مرتبط نیز در این جلسات حضور یافته و به بیان نظرات خود می‌پردازند.

حقیقی در ادامه با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های امروز، نظارت مستمر بر محصولات و واحدهای تولیدی استان است، یادآور شد: امروز باید نیاز واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد؛ چراکه شرایط امروز کشور ایجاب می‌کند که کنترل و نظارت بر واحدهای تولیدی به هنگام صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید مدیران به‌گونه‌ای عمل کنند که نقشه راه‌شان مکمل یکدیگر بوده و لازمه این کار اجتناب از اقدامات جزیره‌ای است، اظهار کرد: تأکید ما بر این است که همه مدیران ملزم به اجرای مصوبات جلسات و پاسخ‌گویی سریع باشند. علاوه بر این انتظار داریم برنامه‌ها بر اساس استفاده بضاعت عمومی استان باشد.

عناوین برگزیده