تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۱۷
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۳۱۴۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معارفه شد

می متالز - طی مراسمی روز دوشنبه سعید نبیل به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معارفه شد.
رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معارفه شد

به گزارش می متالز، آیین معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عصر امروز با حضور ایرج موفق مشاور امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم گفت: نبض اقتصاد استان در دستان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و این سازمان در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نقش محوری و کلیدی ایفا می کند.
منوچهر حبیبی افزود: مسئولان این دستگاه باید از نقش کلیدی خود آگاهی داشته و با تمام توان برای حل مشکلات مردم و گره گشایی از امور اقدام کنند.
رئیس جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از وزیر صنعت،معدن و تجارت بابت اعتماد به وی گفت: استان قزوین از قطب های صنعتی کشور است که 4.7 درصد صنعت کشور را در خود جای داده است.
سعید نبیل افزود: توجه به ظرفیت و تشکلهای خصوصی استان یکی از مهمترین برنامه های سازمان در دوره جدید مدیریتی خواهد بود.
علی پرزحمت رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنج کشور و در جذب سرمایه گذاری خارجی نیز همین رتبه را به خود اختصاص داده است و باید از تمامی دستگاه های اجرایی برای همکاری در این زمینه تشکر کرد.
در ادامه مراسم از زحمات علی پر زحمت رییس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که از سال 92 ریاست سازمان را برعهده داشت تقدیر شد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

عناوین برگزیده