تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۹۶۳
کد خبر: ۳۱۴۲۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سرچشمه:

رکوردزنی مجتمع مس سرچشمه در همه حوزه های شرکت مس در سال جاری

می متالز - مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: در سال جاری در همه حوزه ها در شرکت ملی صنایع مس ایران رکوردزنی کردیم به نحوی که در 40 سال اخیر این شرکت بی سابقه بوده است.
رکوردزنی مجتمع مس سرچشمه در همه حوزه های شرکت مس در سال جاری

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس حسین احمدی در حاشیه جلسه تولید دو مجتمع سرچشمه و شهربابک که در شهرک مس سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی در خصوص تولید، توسعه و فرآیندهای تولیدی شرکت مس بویژه در منطقه کرمان و وحدت، همگرایی و هم افزایی در حوزه عملکردی بود.
وی تصریح کرد: با توجه به برنامه تولید سال 98 لزوم هم افزایی، هماهنگی و همراهی بیشتر در دو حوزه سرچشمه و شهربابک ضروری است که روی این حوزه تاکید شود.
وی با اشاره به گزارش تولید سال جاری در این جلسه، بیان کرد: الحمدلله در دو حوزه رفسنجان و شهربابک از برنامه جلوتر بودیم و سال بسیار درخشانی در حوره تولید هم برای مس سرچشمه و هم برای مس شهربابک بود.
مدیر مجتمع مس سرچشمه در خصوص راه اندازی کارخانه اسید گفت: در حوزه توسعه بعد از سالها نگرانی ها و انتظاراتی که وجود داشت، پروژه اسید با کمترین و بدون کوچکترین خسارتی و طبق برنامه های از قبل پیش بینی شده راه اندازی شد.
احمدی عنوان کرد: در حوزه بومی سازی و مسئولیت های اجتماعی نیز بر این تاکید شد که به مسئولیت های خود عمل کنیم، کمک به مردم جوامع پیرامونی، حمایت از اقشار آسیب پذیر در حوزه رفسنجان، شهربابک، انار و پاریز در دستور کار قرار گیرد.
وی در همین زمینه از لزوم وحدت و تشکیل کارگروه های مشترک کاری جهت برنامه ریزی تولید سال 98 و هماهنگی های لازم در این حوزه ها خبر داد.
مدیر مجتمع مس سرچشمه اولویت اصلی حوزه های مس رفسنجان و شهربابک را بومی سازی، ادامه کار در پروژه ها و تولید دانست و یادآور شد: در سال جاری در همه حوزه ها در شرکت ملی صنایع مس رکوردزنی کردیم به نحوی که در 40 سال اخیر این شرکت بی سابقه بوده است.
احمدی توضیح داد: امسال رکورد برنامه ریزی کاتد 215 هزار تن بود که 245 هزار تن کاتد تولید کردیم همچنین امسال در مجتمع مس سرچشمه بالای 70 هزار تن کنسانتره تولید کردیم.
مدیر مجتمع مس سرچشمه در خصوص فروش اسید تولیدی کارخانه اسید سرچشمه نیز گفت: در حوزه فروش اسید شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

عناوین برگزیده