تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۳۱۴۳۴
سرویس خبر : انرژی

تعمیر و بازسازی ۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین نفت‌خیز جنوب

می متالز - به همت کارکنان معاونت تعمیرات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین بازسازی شد.
تعمیر و بازسازی ۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین نفت‌خیز جنوب

به گزارش می متالز، مهران حسن‌وند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت، گفت: با تلاش همکاران کارگاه بازسازی و نوسازی اداره خدمات پشتیبانی تعداد ۲۴ دستگاه خودروی سنگین و ۳۰ دستگاه خودروی سبک با استفاده از قابلیت‌های فنی موجود و نیز ظرفیت‌های بالقوه و توانمند پیمانکاران درون استانی بازسازی شد.

وی اظهار کرد: بازسازی این دستگاه‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید انجام شد.

حسن‌وند افزود: ارزش تقریبی خودروهای سنگین بازسازی شده ۱۰۳ میلیارد ریال است که بازسازی آنها با مبلغی حدود ۷ میلیارد ریال انجام شده و در نتیجه حدود ۹۶ میلیارد ریال صرفه اقتصادی به دنبال داشته است.

 

بازسازی دکل‌های تعمیراتی ۱۰۶ و ۱۰۷

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه رسالت این مدیریت به منظور تحقق اهداف کلان مناطق نفت‌خیز جنوب در حفظ و افزایش تولید است، گفت:‌ به این منظور بازسازی Trailer Infrastructure دکل‌های تعمیراتی ۱۰۶ و ۱۰۷ مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها با موفقیت انجام شده است.

به گفته وی، معاونت تعمیرات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در حال بازسازی و نوسازی تریلر حامل تجهیزات دکل تعمیراتی ۱۰۲ است.

حسن‌وند اظهار کرد: این دستگاه به‌دلیل ابعاد کوچک نسبت به دیگر تریلرهای حامل دکل تعمیراتی از چابکی و قدرت مانور بالایی برخوردار است، از این رو اهمیت و بازسازی این دستگاه از سوی مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که تریلر حمل این دکل از سوی این مدیریت در حال بازسازی است.

عناوین برگزیده