تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۱۷۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد:

تامین اقلام ضروری مسافرین نوروزی گرفتارشده در سیل/ بخش های دولتی و خصوصی در آماده‌باش هستند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آمادگی این سازمان برای تامین اقلام ضروری و اسکان مسافرین نوروزی که با سیل مواجه شده اند خبر داد و گفت: بخش های خصوصی و دولتی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز از تجهیزات آنها استفاده شود.
تامین اقلام ضروری مسافرین نوروزی گرفتارشده در سیل/ بخش های دولتی و خصوصی در آماده‌باش هستند

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی‌خانی با اشاره به آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: ظهر امروز ستاد بحران استان تشکیل و تصمیمات لازم برای مقابله با سیل و جلوگیری از وقوع بحران اتخاذ شد.

او افزود: سیل امروز در استان لرستان گسترده بوده است و به بسته شدن راه ارتباطی شهرستان پل دختر منجر شده است که در این خصوص اعلام کردیم آمادگی برای تامین نان و اقلام ضروری وجود دارد و از این بابت با مشکلی روبه‌رو نیستیم.

به گفته صفی‌خانی، تا به این لحظه گزارشی مبنی بر نیاز به این کمک‌ها دریافت نشده است، با این حال بخش خصوصی و دولتی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: همچنین نمایشگاه بین‌المللی لرستان نیز برای اسکان مسافران نوروزی که با سیل مواجه شده‌اند، تخلیه و نیازهای غذایی ضروری آنها نیز تامین شده است.

عناوین برگزیده