تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۳۳۴۸۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

استراتژی سایپا برای افزایش تولید

می متالز - مدیرعامل سایپا توسعه محصول و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصول‌ها را استراتژی مهم سال جاری این شرکت اعلام کرد.
استراتژی سایپا برای افزایش تولید

به گزارش می متالز، جواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی محصول‌های مورد نیاز بازار را تامین می‌کند، گفت: در سال جدید سبد محصولات به منظور ارتقا کیفی با تولید خودروهایی در سطوح مجهز تر توسعه داده می شود.

به گفته وی سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی مطرح بوده که باتوجه به نیاز بازار به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار قرار گرفته است.

پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP100 با برخورداری از امکانات روز است. برهمین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی آغاز خواهد شد.

سلیمانی توضیح داد: در سال‌های گذشته، خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان دستخوش تحول شده و مشتریان به‌ دنبال استفاده از خودروهای پیشرفته‌تر هستند. از این رو تلاش می شود تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بیشتر تولید شده و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودروهای جدیدتر و مجهزتر پاسخ داده شود.

وی با اشاره به حضور سایپا در بازارهای صادراتی گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودروهایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازارهای خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری نیز خواهد شد.

عناوین برگزیده